Veelgestelde vragen

Hoe volg ik mijn bestelling?

Je kunt je Track & Trace-code vinden op onze volg je bestelling pagina. Hier kun je je e-mailadres en ordernummer invoeren om de status van je pakketje te volgen.

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track & Trace informatie beschikbaar. In de tussentijd zullen we je uiteraard op de hoogte houden.

Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling hebt?

Bij elk product van ons, vind je informatie op de pagina van het product over hoe lang de levering van jouw bestelling duurt.

De gemiddelde levertijd bedraagt 5-10 dagen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Neem in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op. Mocht het voorkomen dat je bestelling nog niet is verzonden, dan is er een kans dat we dit op tijd nog kunnen regelen.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Als je vragen hebt, kun je gemakkelijk contact opnemen met ons door een e-mail te sturen naar onze klantenservice op: Info@inevio.nl

Je kan ook ons contactformulier invullen. Onze klantenservice zal dan zo snel mogelijk proberen te reageren.